Friday, November 19, 2010

Nota hati untuk Aura Besi 3


biskut itu nampak lazat kan?? peanut butter mungkin ^^


"Pak Chik tak risaukan kak Caq, sebab kak Caq kuat"

"Allah pilih orang yang kuat macam anti untuk lalui semua ini, takpa..Doa banyak pada Allah"

"Saya yakin Fazirah kuat . Sebab tu Allah izin perkara ni berlaku"

"Mak tak kisah pun kalau Jila nak pergi mana-mana, sebab Jila kuat dan pandai jaga diri"

"Ikut Jila, Jila lebih tahu apa yang Jila buat..Abah ikut je"

"Aku yakin kau boleh lalui semua ni. Kau kan kuat"

"Saya yakin akak boleh lalui..Akak kuat"

"Agak-agak kalau kau nak nangis, aku ada. Tapi aku tahu kau kan kuat."

********************
Mereka kata saya kuat. Saya takkan hampakan harapan mereka. Saya kan Aura Besi, jadi mestilah kena jadi kental dan kuat kan? Alhamdulillah.

Terima kasih kepada yang ambil berat. Terima kasih sebab tak jemu bagi tunjuk ajar. Terima kasih sebab tak lepaskan tangan saya walaupun kamu kata saya kuat.

Semoga Allah pinjamkan kekuatan pada saya. Semoga dengan kekuatan yang Allah pinjamkan itu saya boleh salurkan pada mereka yang memerlukan.

**p/s: Aura Besi harus kuat. Nur Fazirah harus cekal. Jila tak boleh putus asa. Era kena tabah. Faz mesti gagah. Nur jangan pernah lelah.

No comments:

Post a Comment